Gå til innholdet

Innkjøpsleder

Saltdalshytta og Saltdalshus har en sterkt økende oppdragsmengde, og vi ønsker derfor å styrke våre ressurser og kompetanse innen innkjøp for å bidra til at bedriften til enhver tid har konkurransedyktige vilkår på innkjøp av varer og tjenester.

Arbeidsoppgaver vil være :

-       Vedlikeholde og evaluere eksisterende innkjøpsavtaler.
-       Prekvalifisere nye aktuelle leverandører/produkter.
-       Sende ut forespørsler og vurdere tilbud.
-       Utarbeide nye innkjøpsavtaler.
-       Ivareta bedriftens innkjøpspolicy og etiske retningslinjer.
-       Bidra til intern informasjon om bruk av innkjøpsavtaler.
-       Planlegge og gjennomføre anskaffelser i tett samarbeid med aktuelle ledere/avdelinger.
-       Implementering av innkjøpsavtaler og intern informasjon om avtaler.
-       Redusere selskapets kostnader.
 

Du må være

-       Strukturert og nøyaktig.
-       Arbeidsom og serviceinnstilt.
-       Flink til å tilrettelegge for andre.
-       Kunne arbeide både selvstendig og i team.
-       Være innstilt på å arbeide mot tidsfrister.

Vi ønsker du har: 

-       Erfaring innenfor innkjøpsarbeid.
-       Generell god kunnskap om byggevarer.

Vi tilbyr en interessant jobb, med varierende arbeidsoppgaver. Godt og uformelt arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer.
Arbeidstedet vil være ved vårt fabrikkanlegg i Saltdal. 100% stilling. Du vil få god opplæring og lønn etter avtale.
Spørsmål om stillingen rettes til Einar Storjord på telefon 97 99 66 07 eller Jan Peter Pettersen 97 99 66 01.

Søknadsfrist 12 desember

Søknaden sendes på epost til es@saltdalshytta.no

sammenstilling_camera001_0300
Oppdatert
Velg hytte