Gå til innholdet

Salg- og ordrekoordinator

I forbindelse med vår økende satsing på hus ønsker vi styrke vår kapasitet og kompetanse i vår ordreserviceavdeling,
og søker derfor etter en medarbeider som kan bidra til økt service ovenfor våre kunder og samarbeidspartnere.
Arbeidsoppgavene vil være:
·        Salgsstøtte for våre selgere og forhandlere.
·        koordinering mellom salg/forhandlere og fabrikk
·        Ordre- og leveransestyring
·        Kundebehandling
·        Rapportering og dokumenthåndtering
·        Kontroll, kvalitetssikring og prossedyrebeskrivelser.
·        Utstede pantedokumenter, kontrakter og fakturagrunnlag
·        Bidra til utarbeidelse og oppdateringer av våre salgsverktøy
·        Avholde og organisere interne kurs og opplæring  
·        Andre administrative oppgaver

Du må være:
·       Strukturert og nøyaktig
·       Arbeidsom og serviceinnstilt
·       Flink til å organisere og tilrettelegge for andre.
·       Innovativ og målbevisst
·       Gode samarbeidsevner
·       Kunne jobbe både selvstendig og i team.

Vi ønsker du har:
·       Erfaring fra kundebehandling og ordrestyring
·       Kunnskaper med kundedatabase/CRM
·       Generell datakompetanse
·       Relevant utdanning eller arbeidspraksis
 
Vi tilbyr en interessant jobb, med varierende arbeidsoppgaver. Ellers kan vi by på et godt og uformelt arbeidsmiljø med hyggelige kollegaer. Arbeidstedet vil være ved vårt fabrikkanlegg i Saltdal. 100% stilling. Du vil få god opplæring og lønn etter avtale. 
 
Søknadsfrist: 10. November
Søknaden sendes: jbm@saltdalshytta.no.
For evt spørsmål kan du ringe Daglig leder Jan Peter Pettersen 91514809 eller Salgskoordinator/kontorleder Julie Meisler 97996624
Detaljer_h246a_cam045_1280x720
Oppdatert
Velg hytte