Gå til innholdet

Hornet i Langberga trinn 2 - Nå er byggingen i gang!

Ta kontakt for å avtale visning
Adresse:
Bestill prospekt: Bestill prospekt
Ant. soverom: 4

Beliggenhet

Langberga hyttefelt ligger i Norges vakreste seterdal Gjevilvassdalen som er et yndet friluftsområde året rundt.

Feltet ligger i skrående terreng og kan by på fantastisk utsikt og meget gode solforhold.

Langberga trinn 2 skiller seg ut ved at mange av tomtene ligger på egne hyller slik at man er sikret frisikt og og lite innsyn fra naboene sine.

Fra området ser en rett på Storhornet som er et populært turmål sommer som vinter. Grensende til feltet går også skiløypa som strekker seg i milevis med skispor mot både sentrum, Gjevillvatnet og resten av løypenettet i området.

Vakre Rauhovden med sin utrolige utsikt ligger i bakkant og er bare en liten trimtur til fots fra dørstokken din.

I Langberga kommer naturen inn i stua og godt merkede løyper tar deg med ut på tur, HELE ÅRET!

Generelt

Oppdals nye «hytteyndling» her videreutviklet i en ny utgave. Den doble arkløsningen gir en spektakulær hemsløsning som bare må oppleves. Den ene arken innredes som soverom og blir hyttas mest ettertraktede vil vi tro. På hovedplanet er det to romslige soverom, bad, to toalett, sauna og masse bodplass. I forbindelse med det overbygde inngangspartiet får du en egen sportsbod.

Adkomst/Tomteforhold

Fra Oppdal sentrum kjører en i retning Sunndalsøra i ca. 15 minutter, og tar til høyre ved skilting til Gjevilvassdalen. Følg veien mot Gjevilvannet, og etter å ha passert bommen følger man veien ca. 700 meter før man tar til høyre og følger Gamle Ordførervei i ca. 500 meter. Der tar man av til venstre og følger veien opp til Kleberberget hyttefelt. Langberga ligger i fortsettelsen av Kleberberget Hyttefelt.